Ljus Party

Detta har hänt:

Lördag: En sväng på träningen där jag gjorde mitt senaste inlägg.  Senare på kvällen åkte jag till min syster som hadde kräfftskiva/fest. Slutade med två djupa sår i fingrana efter att jag försökte försvara en öl. (öl burken slets upp och fick vassa kanter)

Söndag: Vaknade upp utan baksmälla i stugan vi hadde sovit över i kl 7 på morgonen. Då kunde jag inte somna om och gick hem en härlig morgon promenad. Åt frukost och deckade kl 10 och sov nästan hela dagen.

Måndag: Efter skolan åkte jag och mamma till ett Ljus party som var grymt mysigt till sammans med Evelina och hennes mamma.  Det blev lite goa luckt ljus som man köpte och nu ska jag och mamma vara värdinnor på ett Ljus party i Oktober. det kommer att bli mysigt^^.

Saknar sommaren^^


Idag: Jag vaknade med ett gott humör och skolan gick på rälls^^. Kom hem och kollade på en skräckfilm tillsammans med Monica som vi fick avbryta för att den var för hemsk. vi ska fortsätta med filmen imorgon.
Nu så ska jag plugga in några sidor från naturvetenskapen som vi har läxa på imorogn.

Hoppas inte att bilden sen senate inlägget var för hemskt. det var ju trotts allt utklädda människor^^

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

jo jag fick ont i lungorna så jag for hem och tog min medicin men jag orka inte gå tillbaka (aa' sj? :)

2009-09-22 @ 20:39:38
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är mysigt att åka utomlands! Men eftersom jag bor här så känns det inte alls som utomlands, haha, jag brukar drömma om Grekland, dit vill jag åka igen!



Du har själv en supersöt header! Riktigt personligt, charmig!

2009-09-22 @ 21:09:45
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: MADDE

Hejsan allt bra? :D

2009-09-22 @ 21:34:53
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0