Bio dags

♥Nu så har jag checkat av några saker som jag måste göra inne i bio salongerna^^. Jag har kollat in This is it. Köpt biljetter till New moon och reserverat till 2012, de biljettrna ska jag hämta ut imorgon^^. Jag kan inte fatta att biljetterna till New moon som släpptes i onsdags, att de tog slut på ca 3 timmar i de 2 olika bio salongerna i Gbg och bio´n i borås. det var ju nästan propp fullt dagen efter.  Men jag ska gå på söndagen^^ vill ju ha bra platser till denna livs upplevelse^^.



Idag har jag varit i Ulricehamn och kollat in en modevisning som är arangerad av tingsholms elever. Modevisningen var grymt underhållande speciellt då de visade muskelknuttar i under kläder^^♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0