Sov morgon?

Jippi har kanske sovmorgon imorgon. Hoppas på det och försöker luska runt just nu för att ta reda på mera.


Hur har eran dag/ nystartade skolår varit?

Min har varit super. En ny skolstart har lockat fram mina rutiner igen och hoppas som sagt på en plats i laget. Kan ju säga att man har svårt att sätta sig efter all träning.


Just nu så har jag bestämt mig för sovmorogn imorgon, och jag lysnar på Michael Jacksons balader. Mina favoriter i min vardag har ändrats från film till böker (Om jag kunde drömma frt.) och min musik skriker bara Michael Jackson.

Mitt rum går framåt med snigel fart och behöver jöra ett antal saker till innan det är fullständigt.


Kram

Kommentarer
Postat av: Florence

sv: haha tycker jag allt du ska göra!^^ Nej tyvär jag gav min till eve, hon hade inte en ända tänkte jag =) så kan hon med följa med^^ puss

2009-08-29 @ 17:56:48
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0