Skolan


Hadde bara en timmas lektion i fredags så jag kom hem såpas tidigt att jag kunde hoppa på Monicas och Alexanders äventyr till GK. Det var 3é gången jga var där på en månad. Nu slapp jag gå igenom alla dessa kläder igen efter som att de hoppade över kläderna,  Jag fick med mig några filmer och där med  blev min Disney samling en film större^^. imorgon börjar inte min första lektion fören kl halv 4. sen har jag try out för cheer lagen. den börjar kl 5 till halv 8 så får se om jag hinner hem i mellan åt.


Vist är dom söta när dom sover så djupt. hehe

Jag har läst ut andra boken av om jag kunde dröma, alltså: När jag hör din röst. Den är så bra och så beroende framkallande som det även står på baksidan av boken. haha helt kär i Edward


Kommentarer
Postat av: sofiak

Nej, gud vad söta! Hur många är det?

2009-09-20 @ 21:24:42
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0