Job 2 do

Nu ligger jag risit till, jag har en del att ta igen efter semmestern och nästa vecka aka jag iväg igen. Då blir det Boberg. Men nu som köks personal åt min mamma. Evelina ska såklart följa med tillsammans med Nicklas så det kommer bli skojigt.
 Nu i helgen blir det party tillsammmans med en hel massa tjejer hemma hos Eve där det firas 3 födelsebarn., Hurra hurra^^ kommer bli super skoj. Men nu ska jag göra mig iordining för ett annat födelse kalas, ett 50 års kalas så det är lite spesiellt. Jag får ta på mig en fin sommarklänning från Ellos och ett par snygga klack skor från Bianco.

Det är så fint väder här hemma i Sveige man i Thailand är det såklart varmare men jag gillar Sveriges vår, det luktar så gott.

Puss och Hej lever pastej.


love you Eve ^^


love you Florence^^

Kommentarer
Postat av: Florence

hihi aa du såg lite rädd ut förlåt^^

robin hälsar tillbaks ;P jaa vi ses i morgon sötnöt!

2009-04-24 @ 19:40:11
URL: http://floor.blogg.se/
Postat av: ewezi

Love you ^^!

2009-04-24 @ 22:43:15
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0