Retreat

Jag är nu åter.
Men min blogg behöver en hel Make over.

Ni har missat en massor som jag vill dela med mig av.



- Kom med i Coed blue 2010-2011
- Åkt till Afrika kontinent (Zambia) där jag hadde min APU i 6 V.
  Detta förändrade mitt liv och har öppnat mina ögon så att jag kan se.
  Jag har även vinnit/funnit många nya vänner.
  Sett en av naturens skapelser vicktoria vattenfallet.
- Tagit studenten 2011 & såväl balen som tillhör traditionerna (omvårdnads programet)
- Jobbar inom hemtjänsten i centrum
- Kom med i Coed blue 2011-2012 i år igen (Musketeers funky cheer)
- Börjat med körkort, Äntligen!







Blessing och jag i byn Kayenda. Ett flicka som får en att le då hon ler.



Min Mamma sydde kläningen
Ett helt klart godkännande. Älskar dig mamma


Vårt Lag Märke 2010- 2011



Finns en massa mer att berätta men nu funkar det inte att ladda upp mera bilder.. klockan går och ska jobba imorogn. Men vi hörs väldigt snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0