Thailand


Hej hej på er. Vi har bytt internet så det tog lite tid innan det kom igång men nu funkar det. Jag hade inte heller tillgång till dator i skolan då min inloggning inte funka!!.. så sur man blir. Så det har skapat en hel del problem med inlämningar mm inna skolavslutningen. Men nu är det fixat!!^^


Imorgon kl 1 så ska jag har chekat in på flygplatsen/landvetter. Jag ska ju nämligen till Thailand imorgon^^. Saknar stugan där och såklart värmen. Det var -17 ute idag! så längtar verkligen. Kommer hem igen den 19 jan.


Ps: Stephenie Meyer har ju skrivit Twilight sagan men även skrivit: Genom dina ögon/ The Host. Fick nyss reda på att även denna kommer hamna på bio duken. Fick gås hud när jag fick nyheten!!

OBS. internetteet är inte full bordat, inga bilder kan komma upp.

Kram / Mille


Kommentarer
Postat av: Ewezi

HA det bra i värmen gumman :)!

Saknar dig!!!

2010-01-05 @ 12:03:03
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh vad underbart att åka utomlands :D ha så jätte kul mille<3

2010-01-05 @ 14:21:16
URL: http://juliiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0