My burton

Hej har varit i U-hamn idag för andra gången under lovet och åkt på min nya burton bräda. Så nöjd med den^-^
Helt underbart att kuna åka igen och inte ha något på "axlarna", inga bekymmer nu när det är lov.
Men jag blev så arg.... någon hadde slängt en petflaska i baken och jag  såg den inte det ledde till värsta repan. även då man står i kön så ska alla slalom åkare klampa fram över brädan.. Fatta att man inte blir glad.




Har varit med evelina sen igår då vi gick runt i Gbg och för första gången så åt jag sushi. vet inte vad jag ska säga om det men jag ska nog defenitivt prova det igen. sen kan man ju säga vad man tycker, det var ju en helt ny upplevelse på mat. Fick mitt lårsmycke som jag har bestält utav Evelina. Så fint det var, '
Tack eve älskar dig♥.. Hadde en underbar tid med dig^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0