Thailand Nästa

Nu är det klart, beställt biljetter till thailand nu kl 17.00. Åker på torsdag redan blev sista minuten. Avresan blir i Köpinghamn så vi får åka tåg först, sen sitta i Bankok i ca 4 tim men dat ska bli kul. Blir kvar i thailand i 18 dagar. Har saknat alla goa Thailandare, Bi, Wiid, Ray, Sun och Jack hihi ska bli kul att träffa dom. när vi är där så är det en festival av nogot slag typ av påsk fast dom åker runt i bilar mm och har vattenkrig i 2 dagar, dom dagar till bringar nog jag, Pauline, Rebecka och Mamma i centrum av festen. Kommer inte ihåg vad staden hette men det kommer nog fram senare.

DM gick bra, vi kom 3 och det duger för mig.  förhoppnings vis kommer vi till sm också.


Där är jag i som skuter på lisa^^ backom är evelina som är påväg upp^^

love you MFC B seniorer

Kommentarer
Postat av: Florence

fan vad roligt mille!!!! jag är så avis! DU får verkligen ha det jätte bra! Jag är hemma i dag i kväll annars har jag alltid mobilen med mig! jag ringer dig om inte du ringer mig ;P måste ju höras innan du drar! fy vad fuskigt! åhh jag vill med åka, du kommer ju vara skitbrun när du kommer hem!!! gahh. Sköt om dig vännen så ses och hörs vi snart, ta mkt bilder från thailand så vi får se ;P pusssssss<3 hörs i kväll

2009-03-31 @ 06:35:27
URL: http://floor.blogg.se/
Postat av: ewezi

Va skönt för er :D! Va kul. hur mycket fick ni biljetterna för då :)!?

2009-03-31 @ 13:06:59
Postat av: Ida

Gud va härligt mille!:D Hoppas du får det super <3

2009-03-31 @ 15:19:50
URL: http://idaklo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0