Mysigt

Hade en Massa mys idag. Först var jag uppe hos min bror med hans flickvän Monica. Vi kollade på Stephen King´s Pet sematary. Vi såg stephen King han skälv i en av rollfigurena, Kan man tänka sig? Han spelade en präst i backrundan då en begravning pågår. Senare åkte jag till Evelina och mötte upp Florence och Eve när de kom från bussen. Vi hämtade några kattungar och satte oss för att göra armband. Efter att ha försökt att fixa några armband( florence lyckades inte så bara^^) . Sedan avslutade vi kvällen med filmen chengeling. super och nu ska jag sova.


Armbandet som jag tillslut fick ihop med lite möda. Kul var det

En bild sen jag och eve fotade. Haha just det, det var ju igår som vi fotade. Har ett minne som en Gukd fisk. :O



Fina lilla eve^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mille ^^ Vadå finna lilla ewe?

har jag finnar? Eller ska du finna mig :P?

Eller är de fin ;)

2009-07-10 @ 10:09:09
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

fin outfit =)



idag ska jag på fest. dudå? :)

2009-07-10 @ 15:56:52
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: JONNA

gillade sista bilden kalas mycket :)

2009-07-19 @ 11:29:40
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0