Tycker om er

Hadde köpt var sin klapp till evelina och florence,och dom blev så glada när dom fick presenterna. var så kul att se dom le så att munen var uppe vid öronen^^. jag gillar att överaska för att det är det som gör det lilla extra. det var inte någon stor grej dom fick men att få något kan  göra en person så glad. Presis som när jag fick min Röda halsduk av pauline. älskar den<3. jag använder den varje dag och vet att den är ifrån min syster. känns så bra att jag har användning av den.
Snart är det jul och då är det dags att ge och överaska. hoppas att alla önskingar slår in. även de med kärlek^^.

Fotot är ifrån evelinas kamera, togs idag/22-12-08. halsduken är ifrån min syster som jag fick när jag fyllde år^^  tack jag älskar den pauline<3

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0