Garderob

OJ då. har 3 garderober att gå igenom, med en massa klädder. har två kvar nu. och jag började med första kl 19, nu är kl kvart  i tio.. kommer ta ett tag tills jag är klar.

igår hadde vi tjerje gätte kul hemma hos ida^^. vi sjöng på x-box lips. var grymt kul. sen hadde ida och elin lagat mat till oss. det var elin,ida,jag,florence,eve och lisa som var där. innan dess var jag och florence och träffade josefine i stan, ni vet mellan dags rea^^. men allt var typ redan utplockat. men jag köpte litte grejer till nyår från make up store. 3 grejer för 415 kr fatta var dyra dom är men kvaleten är ju bra..  jaja ska fortsätta med min garderob nu. ha det så bra.
grymt kul hos ida där vi sjunger lips(x-box spel)
är försöker elin och ida sjunga till någon låt^^ nedå det lätt bra, 10 poäng!
innan middan är serverad hos ida^^
ida med ett nice smile, elin(i backrunden)och lisa ^^


Kommentarer
Postat av: ewezi

Okej gumman :)

allt bra med dig?

2008-12-28 @ 22:35:16
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0