Bio i GBG

Ska snart till GbG för att kolla på bio. Det blir THe final desteny 4 i 3D^^ ska bli grymt skoj. hoppas bara att den är bra. folk säger olika om den men får skällv bedöma som tur är i kväll. Det är Monica, Pauline, Rebecka och markus som ska med mig in.




Igår var några kompisar här och kolla de på film. det blev 3 filmer men olika handlingar. först någon fantasy sen pshyko och sen America pie^^. kul hadde vi i alla fall.





Idag var jag även i borås och köpte på mig några nya skor. grymt snygga tycker jag. vad tycker ni?
det blev 3 olika. Ett par "kängor" , ett par med klack och ett par pumps.



Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: det är superkul! :)

hahaha, nej man kan ju inte vara bra på allt :)

jag suger tex på att simma och typ på .. hmm, orientering hahaha ;)

2009-10-04 @ 22:21:44
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0