Ny klippt gräs

Nu har jag varit ute i timmar och klippt våra tomter en runt huset och en på andra sidan sjön. Men än är jag inte klar. Har kvar gräset nere vid sjön också men det får bli en annan gång. Fryser och är förskyld och det håller på att mörkna. 

Idag var det tränign mellan kl 12-14 och det var en ganska tufft men den förskyllning i kroppen. Jag fick en stor reva i benet efter ett bygg och en bulltande näsa. hmm ska man je upp och hitta på något annat efter sommaren?? vilka andra sporter finns?  Cheerleading är ganska krävande och håller på att tröttna på systemet med träningarna. Ska tänka på saken.

Thailands solnergång.

Nu ska jag bara myssa, lägga mig tidigt inför morgon dagen och försöka bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0