13 dagar!

Hej hej. Om 13 dagar är
det skolavslutning. Och jag längtar men ändo så inte. Vill inte ha sommar lov för när det väl har börjat så är den snart slut. Kommer att sakna klassen:( . Ulrichehamn slutar den 12 så vi har en liten lyx i borås. Den 12 blir det festande inne i Ulricehman för att fira in sommarlovet. XD

Idag och i går fick jag reda på några av mina betyg: I matte fick jag VG och i idrott fick jag VG+. Får se hur det blir med resten av "omvårdnads ämnerna" betyg.

Hoppas att ni får bra betyg och att ni är nöjda av resultatet som ni lagt ner under denna skolgång.
Jag är i allafall  nöjd än så länge. Hoppas att det fortsätter i denna takt.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0