Marsstrand

Nu bär det av inför Marsstrand. En massa kul med en massa kompisar övre midsommar helgen. Har inte hunnit packa än och ska  åka kl ca 8 imorgon bitti. det är Robbin som kör oss ditt, han och Florence ska till Turkiet i övermorgon blir det. Åå jag vill med men spar mina pengar till Thailand istället.

Just nu kom jag in från att ha huggt ner ett träd ^-^. Hur mycket bonde kan man bli XD?

Ps. min hårddisk har inte hittat hem än men  hittade dessa bilder från fredas.

oj här är man inte alkohål påverkad. Detta var nästan presis då festen börjat.

Söta Evelina och Johanna

Kommentarer
Postat av: Petra

haha du ser lite smått alkoholiserad ut ^^,

2009-06-18 @ 22:37:22
URL: http://petsura.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0