Tjohho

Torsdag:
Jag och Eve varit i gbg och köpt var sin Longbord^^. Det blev den jag ville ha som tur var. Eve hittade inte sin men hittade en annan som funkade helt prima med. Åkte lite när vi kom hem för att känna på dom nya bräderna, som tur gick det bra. 

Fredag: 
 Jag och Syster var sugna på att hitta på något så vi drog med mamma in till stan och sa inte ett knyst till henne och bjöd henne på bio och fika^^. Vi kollade på Proposel(Stavas det så????) den var den var grymt bra. Kolla in den vet jag^^

Lördag:
 idag har jag apsolut inte gjort någonting. Tar det lugnt hemma efter gårdagens utflykter och vilar upp min inför måndagen då det blir en lite fest hos eve. Mysigt säger jag. Det blir nog något skoj på tordag med hoppas jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0