wild

De senaste veckan har varit väldigt upptagen. En massa prov och läxer och händelser. tex vi var i GBG hos millitären. Kul kul klättrade upp på en liknande panzar-vagn fast ombyggd inuti till en ambolans. Lite trängt var det haha. Hadde tänkt gå på en modell gräj här i borås fast ändrade mig och ångrar det lite, så dycker systern upp och säger att hon ska dit i sommar och hon ska ta med sig mig pauline och en kommpis till henne Jippi^-^ kommer bli en super dag i GbG. Hadde inte tänkt att göra något i helgen alla verkar vara upptagna med jobb men nästa helg smäller det. då blir det tjej kväll antingen hos Evelina eller hos mig får se hur det blir.




Detta har varit min goaste outfit^-^

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin blogg :)

2009-02-27 @ 21:44:40
URL: http://realblonde.blogg.se/
Postat av: sofia

vilken fin blogg du har :)

2009-02-27 @ 21:45:54
URL: http://realblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0