Hehe, ojoj

Hoppsan vad tiden går. Här kommer en liten snappis om vad som har hänt med mig.




Liseberg med Alexander(bror), Monica(bror´s flikvän), Mamma, Rebecka(Syster) och Pauline(syster)

Hehe, vi hade precis åkt Flom ride och gissa vad. Ju mer personer man är i båten destu blötare blir man även om man sitter längst bak.

på väg upp i lisse bergs tornet. hehe kom på när den starta att jag är sjukt höjd rädd. satt med jackan uppdragen över ansiktet nästan hela åk turen, men kameran fick allt ta sig en titt.. :S



Jag har fiskat med Evelina, det var kul ända tills att jag fick napp.

 Då kastade jag spöt till eve så att hon fick rädda fisken




Sen har jag klippt mig efter en fest hemma hos eve då mina toppar blev blå/gröna.

Det blev ganska kort men helt okej, fräst var det här.XD

Detta är det som är kvar av min säng.. ska måla om i båda mina rum men har inte en aning vilka färger eller mönster.

Här är min sovplats för tillfället.



Jag har även sökt in till MFC´s Try out. ska söka till ett A lag. Hoppas verkligen på att få en plats^^. Håll tummarna

Kommentarer
Postat av: Florence

Åhh jag hoppas med du kommer in i A-laget! Du är jätte duktig gumman! saknar dig! puss

2009-08-04 @ 23:48:39
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0