Hemma

Nu är jag hemma från thailand men saknar redan tillbacks, har inga foton än så dom kommer upp senare. det hände så mycket i Thailand tex vatten festivalen, utflycker och nya vänner. förklarar till bilderna hag lägger upp senare.

Hemma är det strålande fint väder hadde sov morgon idag för att jag börjar 20 i 1 ^^. Vacknade till en strålande sol och då kände man att det var skönt att vara hemma. kollade ut genom fönstret och vad ses man? willma springer efter en hare roligare kunde det inte sett ut. jaja nu ska jag ta en morgon promenad och sedan packa inför skolan och dra min kos till både skolan och tränign efter den. hoppas att vi kom med till SM. Puss och kram på er /saknat er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0